jueves, 9 de julio de 2009

Tere Nimes participa al Ironman de Niza

La triatleta Teresa Nimes acaba a la posició 9 del seu grup d'edat al Ironman de Niza on el triatleta català Marcel Zamora va guanyar per quart any consecutiu

Al Ironman de Niza participaven prop de 4.000 triatletes de tot el món per tal de completar els 3.800 m de natació, 180 km de ciclisme i els 42 km de cursa a peu i on per quart any consecutiu, el triatleta català Marcel Zamora aconseguía aplegar primer a la meta.





Al seu debut a la prova reina de la llarga distància, el Ironman, Tere va completar tot el recorregut amb uns excel.lents parcials d'1 hora 18 minuts a la natació, 6 hores i 44 minuts a la bicicleta i 4 hores a la marató. Aquests temps més el temps de les transicions van fer que Tere Nimes acabara la prova en un temps total de 12 hores i 25 minuts, a la posició novena del seu grup d'edat.
Des del club d'Atletisme Triatló La Vila et donem la més sincera enhorabona, eres tota una campiona!!!
EL COMENTARI DEL SECRETARI
És 5 de juliol de 2.009 (una setmana després del Ironman de Niza), he quedat amb Jon per a nadar. A les 8:00 h nadem uns 2.000 m i després jo me'n vaig amb la bici a Sella i munte fins al km 23 de la carretera que munta al port de Tudons. Quan baixe, serien sobre les 10:45 h, em vaig creuar amb Tere que muntava, i vaig estar parlant una estona amb ella. Em va contar que la part de la marató al Ironman va ser dramàtica... amb triatletes als que la Creu Roja els injectava suero,... em va dir que a l'aigua no es podia nadar bé (imagineu a 4.000 persones a l'aigua... a Dènia erem 400!!!), que les 4 voltes de la marató les va poder completar a un ritme molt similar (cosa que té moltísim mèrit), que es va creuar amb Luis Enrique a la marató (ex-futbolista i entrenador del Barça B i que va quedar entre els 300 primers!!!), em va parlar de les sensacions que va tindre al creuar la meta, de com va cridar a son pare per a dir que estava bé però que no la cridaren perque tenia que descansar... per a mi aquesta conversació amb tota una finisher del Ironman de Niza va ser un privilegi!!! Després de parlar amb Tere em faig una pregunta... quan farem el nostre primer Ironman Jon Lobo, Isi, Alan, Beneyto, Wilsen, Mencia, Paco, Pedro Alexis, Domenec, Devis, i companyia? Crec que a l'any 2.010 hem de provar a fer mig Ironman i al 2.011 marcar un Ironman al nostre calendari i començar a entrenar... qui s'apunta?
PD: A la setmana del Ironman Tere ja estava muntant el port de Tudons (tota una campiona!!!). Em va dir que no podrà vindre al III Triatlò Social del 18 de juliol (se'n va als Pirineus amb el seu novio que participa a un triatlò de distància IM als Pirineus el ALTRIMAN www.altriman.fr), però intentarà estar el 13 de setembre al I Triatló de La Vila Joiosa... tot un luxe per a nosaltres!!!

No hay comentarios: